Uppe tidigt!

Finns väl bara en av oss som klarar av att gå upp tidigt på helger men inte skoldagar så ja nu ligger jag (Emma) i sängen har kollat teletubbies och lite film.
Idag ska jag iväg och troligen kommer jag må ännu sämre.. Men önskar mina bitches och elblattebrothers en underbar helg! :* Sepciellt Anida som fyller 16 år idag!! (gör en fin bild och lägger upp sedan)

Och jag antar att ni alla någon gång har spelat det underbaraspelet som även är årets manligaste spel, Robot unicorn attack! Om ni inte har det så spela det dirr. http://www.hamsterpaj.net/onlinespel/robot-unicorn-attack
Även låten är ju helt underbar så länkar upp den från spotify med! ;) Erasure – Always ♥

Ha en kebabigt bra dag!
Elblattebrothers and their bitches♥ :*

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Vinnaren av dagens blogg ligger nu uppe i bloggen :)

in och kolla om de va just du som vann :)



Om du nu inte hade turen med dig idag, så finns det en ny chans att anmäla sig i samma inlägg :)

kram

2010-11-13 @ 11:27:17
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0